Daisypath Vacation tickers

Wednesday, February 4, 2009

♣ tiada kata pengubat jiwa ♣

angin meniup, pokok bergoyang... lamunan terhenti tatkala muka di hembus angin bayu. oohh... indah sungguh alam ciptaan yang maha esa.. aku bersyukur dengan ape yang ada dikelilingku. namun dalam semua yang aku kecapi, masih ade yang belum ku miliki.. ku pandang pada langit, ku mohon dan ku merayu padaNya.. aku hanya insan yang lemah, kau yg maha mengetahui segalanya.. aku memohon dan berserah padamu Ya Allah... kira kau mendengar isi hatiku tatkala ini, kira kau mendengar rayuan dan bisikan kecil hatiku... tunaikanlah permintaanku Ya Allah... awan bergerak menjadi satu... mendung... angin semakin kuat... lantas hujan menyembah bumi... begitu kuat kuasamu Ya Allah... mungkin alam ciptaanmu mendengar segalanya... ku tunduk memejamkan mata... ku bisikan pada diri sendiri... sekiranya permintaan dimakbulkan, aku berjanji akan membuat sesuatu yang boleh melegakan perasaan yang sekian lama kusut dihati kecil ini... amin!

No comments: