Daisypath Vacation tickers

Monday, June 30, 2008

i'm back!!

yuhhuu....aku dah kembali....masuk je kerja pagi ni, aduh...banyaknye email...so layan email la dulu... gambar² percutian aku akan upload kemudian... tak sempat masa la... hari ni last day aku duty kat tingkat 22 ni. esok aku kena duty kat kaunter east wing plak selama 3 bulan. nak kemas barang² personel dulu. lagi pun iena cakap sistem blog ade problem... ye ke??? entah lah...lagi pun aku tengah malas nak upload gambar ni... belum tiba masa yang sesuai gitu... penat pun belum habis lagi... cian kat hubby aku, sabtu ahad dah kena kerja sebab kemasukkan student baru...huh.... nak wat cemana... semalam pun dia balik malam... kesian dia... bersambung le penat dia tu... seronok punya bercuti bila masuk keje balik dah jadi malas la plak!!! arrgghhh....ngantuknya....

No comments: