Daisypath Vacation tickers

Friday, June 20, 2008

selesai sudah...

eemm...setel pun aku renew roadtax & insurans kete mini aku untuk tahun ni...sebenarnya minggu depan 26 jun 08 baru tamat, tapi aku malas nak kelang kabut....hehehehe....ye lah, semangat nak bercuti kan....tak le pening kepala nanti dan sebenarnya takut duit habis je....selalunya hubby aku yg buat semua ni tapi dia bz, sessi pendaftaran baru kan tak lama lagi...tu yang banyak kerja..... tahun ni semua sekali aku kena bayar RM379.05. awal bulan julai aku dah boleh tuntut duit rebet subsidi minyak tu.... aku gie cimb bank kat mont kiara, berdekatan ngan shopping kompleks solaris kat hartamas tu, tak de orang pun....aku masuk je, semua menyambut kedatangan aku...wah...cam artis la plak... sebenarnya bank tu baru bukak...tu yang tak ramai...lagi pun kawasan cam tu mana ade orang sangat....before tu aku, qees, kak eda, kak ct dan kak ina p tesco selayang. mamam kat cne le....malas nak keluar jauh sebabnya poket pun nak kering.....aku ngan qees naik satu kete dan kami gerak dulu, kak eda and kak ct naik kete kak ina, aku gerak awal sebab nak kejar masa la kononnya takut orang ramai kat bank... awal giler tu sampai opis...2.15 ptg...baiknye...selalunya tak cukup masa kalu kuar ari jumaat... tq qees teman ceq ari ni.... harap kenyang le ceq belanja laksa tadi :)

No comments: