Daisypath Vacation tickers

Thursday, June 5, 2008

minyak punya hal...

aku balik kerja semalam singgah le petronas nak cocok duit.... terkejutnya aku sebab byk sgt kete Q nak isi minyak...aku pk ni takde hal lain le ni..mesti kompem esok minyak naik lagi... before that ade la dapat email pasal citer minyak ni tapi aku tak layan pun....yang aku herannya, knp dorang dok rebut sangat nak isi sebelum hari esok? ape....hari lain dah tak payah isi lagi ker??? ok lah kalu nak isi penuh sebelum naik harga, tapi bila pk logik, tetap jugak akan isi kemudiannya kan... kalu aku...tak le sanggup Q panjang macam ni...malam tu lak, ramai msg aku tya tak isi minyak full ke... haiiiiii.... bagi aku takde makne nak pk semua ni... layan tv lagi bagus... datang kerja pagi ni semua bersungut pasal citer ni.... ade yang Q sampai 2 jam... bila dah nak tiba turn dorang nak isi, minyak dah HABIS...... eemm....no komen!!!

dah agak...mesti perbualan hangat punya pasal citer minyak ni... dengar radio pun tak de citer lain.... semuanya hot pasal minyak.... masa isi minyak pagi tadi, terkejut jugak...ketara gile kanaikannya. 40% tu.... gile beb... nasib le aku tak jadi jual kancil kesayangan aku tu.... kalu tidak mesti hubby aku terasa gile gie kerja bawak waja dia tu... hahahaha....

No comments: