Monday, January 25, 2010

beday hubby

21.01.10 ~ genap umur hubby 31 thn. udah tua lah ye. aku bersama adik kesayangan aku ahiq dan ayu bersepakat nak wat kejutan pada dia. mlm sebelum beday dia, aku plan ngan achiq dulu. plan tu berkenaan dengan hadiah beday dia. mm... ape hadiah tu?? nnt2 la aku citer. tapi benda tu mmg udah lama dia nak sangat. cuma tak terbeli je. dan dengan usaha gigih achiq dan bf dia yan, maka terbeli jgk la benda alah tu. hahaha... siap dtg umh aku senyap2 lagi kol 2 pagi anta hadiah tu. mau tak macam penyangak... gerun aku dibuatnya. maunya dia tiba2 tersedar... mamposs... rosak plan romantik aku. hahaha... hadiah tu aku sorok dalam lemari baju aku dulu.

yang kedua plak, pada hari beday dia. pagi2 aku dah call ayu bertanyakan rancangan tu menjadik ke tidak. dia kata ok je. so dengan langkah yang penuh berhati2... ayu menjalankan tugasnya. mula2 ke kedai kek berhampiran umh kak sue. kedai kek hidayah. sedap2 kek kat situ. mmg kesukaan kami sekeluarga. pastu terus ke opis hubby berpandukan dengan jalan yg diterangkan oleh aku melalui talian tepon. ishh2... naik hangin jugak la aku ngan dak ayu tu... tau2 udah lepas... sembang je lebih, mata tak fokus betul2.. ni yg wat aku naik hantu.. tapi berjaya jgk dia sampai kat opis hubby. sedang elok je, hubby dok ade depan pintu masuk. tekezut la dia.. ngeh3x... malu2 kambing la ngan kekawan opis dia yang ade masa tu. mula kawan opis dia ckp aku romantik... romantik ke gitu. tapi ni kali kedua kejutan macam ni aku wat kat dia. masa kat uitm shah alam dulu, kak izan le jadi mangsa aku. ha ni, adik aku plak. pastu dia citer, terus bos dia soh potong kek tu depan mmbr yg lain. udah le masuk semua dlm bilik meeting.

nampak tak kat kek tu aku soh minah kedai kek tu tulis ape... i love my hubby... happy birthday. malu plak aku weh. tak sangka plak dia leh tiup depan bos dia. adusss.... ha... pasal hadiah beday tu, aku bagi masa kol 12mlm. letak atas perut boroi dia tu. masa tu dia dah nak tido sebab pening kepala. pastu sengeh2 sumbang. bila bukak senyum sampai telinga. suka la tu... maceh le pada adik2 ku yg sudi membantu dalam menjalankan misi ini. sumbangan tenaga korang amatlah kaklong hargai. tgh tu hubby kuar ngan aku, pastu bila balik opis, member2 opis belanja pizza plak. tu ar citer pasal beday dia. tak le sehebat maner, janji aku puas hati bagi dia kejutan yang tak seberapa tapi tetap aku rasa bangga sebab aku sayang bangat dengan dia. untuk suamiku, harap kamu suka dan pasal plan nak p bercuti tu nnt kita bincang balik okeh. love u!

3 comments:

iena hamdi said...

sapa tak sayang laki wehhh...

my-niezzareena said...

tu ar kan... selalu bini je yg suka tunjuk.. laki ni biasa2 jek

ayulicious said...

SYOK LA KO....
APE YG AKU TOLONG KO TU SEIKHLAS HATI AKU YG SUNGGUH MURNI INI.....
HAHAHAHAHAHA