Wednesday, January 20, 2010

penggemar corntoz yg melampau

kejadian ni semasa di K4 w.maju. budak cikenot ni kalu p maner2 mmg dia akan cari jajan ni. bermulanya dia gemar sangat mkn jajan ni masa beli kat babu roti kat umh mak aku. yg babu tu jual dlm pek kecik. sekali dah mkn asyik tya dan tya lagi.

bermulalah episod babu tadi, dorang adik beradik sangat suka akan jajan ini dan bila bdk cikenot ni tido umh aku, pagi2 kena singgah stesyen minyak jenama kulit kerang itu, harus dan wajib paklong dia beli jajan ni. sungguh taksub sekali. mmg le tak elok utk kesihatan, tapi kang kalu tak ikutkan kehendak... sentap semalaya la jawabnye...

ni kira dah boleh jadi model jajan ni... dan tak sangka, ada orang berminat dengan gmbr di atas utk buat assignment study dia.. hahaha... glakmer kau dik. yong pun tumpang glakmerrr

No comments: