Monday, January 25, 2010

hari tu... ;p

hari tu ade sorang budak ni tepon aku
sebab dia tanya aku sakit ke
dah tengok dlm blog lagi tya
kesian aku... katanya
pastu dia kata nnt dia anta cekelat
dan aku tunggu
lama gak nak sampai cokelat tu
walhal jarak setingkat aje
tunggu punya tunggu
dah nak petang pun
baru cekalat tu tiba
masa tu kita baru je lepas solat
maknanya kita baru je gosok gigi dan make up bagai
lipstik dibibir masih menyerlah
tak mau hilang kegebuan
kita simpan hajat nak kunyah cekelat tu
simpan utk esok hari
tiba2 tepon berbunyi
pastu skandal kita tu tya dah mkn ke cekalat tu
kita cakap ar blum
pastu dia ckp jgn mkn
sebab cekelat tu mencurigakan buatannya
pastu kita belek2.. ha'ah.. takde lmbg halal
sentap ati kita
dia janji nak bagi yg lain
tapi sampai hari ni kita nanti dan terus menanti
jawapannye... hampeh
padahal dah gaji pun
mana janji u pada ai..
ai sentap tau!!!
pastu cekelat tu kita wat perhiasan je
sebagai tanda utk melehkan ayaq liuq
sebab tggu cekalat yang halal tak sampai2..
huaaaa!!!!!!!!
mana janji manismu!!!!

3 comments:

ayulicious said...

sape lak skendel ko ni...

my-niezzareena said...

eh... ada la...

ayulicious said...

HA..........HA.............. NNTI AKU BGTAU HUBBY KO....LANTAK... X TAU.....