Daisypath Vacation tickers

Wednesday, December 17, 2008

alkisah

sementara ada masa ni
aku upload gmbr2 mak
saje nak buat kenangan dlm blog aku
bukan untuk menunjuk2 ok
tapi sekadar memori indah utk dikongsi
bersama anak tersayang
dan sepupu sepapat yg entry blog ni
kalu ade yg rasa aku nak berlagak
p mampus ngan org tu
yg penting ni blog aku
aku punya suka ape aku nak story
kalu ade yg makan hati atau susah hati
p kat bukit antarabangsa tu
terjun dari atas sampai bawah



yg lelaki ni sepupu aku herry
ngan wife dia effa
anak dia ikhram khalif




uncle, mira, untie, mak, effa and ikhram






dah beso ikhram ni
effa mengandungkan dia masa dah start dok kat uk
kebetulan terus lekat bila dah pindah sane
sampai skang aku tak pernah jumpa dak ikhram ni
mak kata comei sesangat
mak kata raya thn depan dorang nak balik sekejap
leh le aku jumpa dak comei ni
lama dah dorang kat sane
dari herry sambung study
sampai dapat kerja
mak kata dorang akan dok sane
sampai habis tempoh visa
emm... cari duit byk2
pastu balik sini
leh beli sebiji umh cash
wah... hebat
lagi sorang adik herry ada kat sane
nanti lepas ni aku masukkan gmbr dia
khairul ni kepala gile skit
suka wat lawak
ade je yg kelakar
dia pun sambung study kat sane
emmm... bagus anak2 untie aku ni
untie ni kakak pada ayah aku
hubby dia uncle lagi kepala gile2
tu yang menurun kat anak dia khairul tu
kalu ada 2 org tu
gelak sampai tak cukup nyawa la dibuatnya
k la, next citer
selepas ini ok
chow...

No comments: