Tuesday, December 23, 2008

art exhibition


sebenarnya ni mmg citer lama
sebabkan aku tetiba teringat
tu yg baru nak masukkan citer pasal lukisan ni
kalu engkorang nak tau
aku ngan kak ct kat atas tu
bergambar kenangan bersama
harga lukisan yang bernilai RM1.3 juta
percaya tau tidak
bukan jenis lukisan biasa ok
mmg seni gile pelukisan tu
mula tu aku dah nampak
ada sorg mamat yang dok tepi tu
aku ingat org yg jaga kat situ
rupanya dialah pelukis sebenar
argghh.... very sempoi muka dia
kalu korg tgk pun korg takkan percaya
yg lagi tak bestnye
aku nak bergambar ngan dia
maklum la... xcited gile kan
tapi baru je nak ajak
dia angkat kaki p hisap rokok kat luar
aduh.... frust makcik...
tunggu punya tunggu...
hampeh... lama betul...


member aku cakap ni kali ke 3 dia buat
sebelum ni ada orang pegang2
mungkin ade yang pecah2 skit
ada yang terbalik jatuh
tapi aku respek la
cara dia buat mmg halus
lukisan ni jenis timbul
kira cam 3d la
aku pun tak tau
ade ke tidak org beli
aku harap ade la
kalu aku banyak duit
aku mmg beli lukisan ni
seni beb...
aku suka








ni lagi satu
sekali pandang je dah buat aku terpaku
ade sesuatu makna kat lukisan tu
bila tenung macam sayu je hati
aku pun tak tau kenapa
aku lupa plak harga dia
tak silap dalam RM90 ribu kot
entah laaa

yang ni plak
aku suka sebab kerja tangan pelukis ni halus gile
kalu daun pokok kelapa tu
mmg cam real je dari jauh
bestkan kalu ade bakat cam dorang ni semua
sekali tengok cam senang je nak tiru
tapi rasanya kalu buat sendiri
mau jadi cam lukisan budak tadika kot
budak tadika pun lawa lagik
hehehehe

senang citer
semua lukisan yang ade kat situ
aku suka
tahun depan kite tgk plak
berapa harga paling mahal yang ada
eh lupa nak bagi tau
exhibition ni dorang buat kat opis aku
tahun depan ade lagik
mmg setiap tahun akan ada
so tunggu next year ok...

No comments: