Daisypath Vacation tickers

Tuesday, December 23, 2008

melaka - part 2


sambungan..
bila dah releks kejap
kami kuar cari makan
perut mmg lapo gile
lupa nak bagi tau
seri warisan ni terletak dalam taman mini m'sia
kami tak kuar jauh pun
cuma makan kat kedai makan dalam tu je
makanan mmg sedap2
dalam keadaan demam
aku boleh makan 3 benda
kuehteow goreng basah
nasi goreng cina (rasa skit hubby punya)
roti bakar (mak punya)
lepas makan jalan2 depan pintu masuk ke taman mini tu
tak masuk pun
aku tak sure berapa kena banyar
malas nak masuk sebab waktu dah ptg
masa untuk berendammm


cepat2 balik chalet tukar baju
ayah tak join sebab dia sakit perut
mau taknye
aku bli stok asam takut aku pening
sebab aku kan tengah demam
batuk tak berenti
aku takut pening tu yang bli stok asam
banyak gak la
yang tukang habis ayah aku
dia boleh layan sorang2
sebab sengal tak dapat hisap rokok gamaknye
hubby aku ni dalam kete dia tak leh smoke
kalu nak, kena berenti
tapi dalam kete aku tak pe ok..


yang seronoknye
layan budak kecik tu
masa ni kak sue ngan sepupu aku tak sampai lagi
dorang dalam perjalanan
sebab tunggu hubby masing2 balik keje
tu yang kami jalan dulu
berendam sampai kol 7
sebab kol 7 tutup
kalu tak tutup lagi
mau sambung sampai ke malam kot
syok la sebab kat tepi cafe tu ade lifeband
boleh le goyang inul dalam pool tu
hehehe...
adik tak mau naik
sampai cebek je mulut
merajuk le tu
sampai dah biru bibir pun tak mau balik
bila dah nak gerak ke bilik
dia tak mau dukung
jalan sendiri sambil badan kena ikat ngan towel
layan je lah dik oiiii...

No comments: