Daisypath Vacation tickers

Wednesday, December 17, 2008

yuhu...

hallu everybody
i'm back
sorry le lama meninggalkan alam blog ni
maklum le
sejak opis aku block benda alah ni
aku jadi malas nak buka kat umh
asyik berebut laptop je ngan hubby
since dah ok balik kat opis
aku akan cuba untuk mengimbas kembali
citer2 sebelum ni
tu pun kalu rajin

story pertama
mak dah balik


alhamdulillah
mak aku dah selamat sampai hari isnin
aku ngan hubby bersama adik syasya p jemput
masa kat airport
seronok sangat bila nampak mak dari jauh
rindu giler kat dia
lama mak tinggalkan family
3 minggu lebih

malam tu juga mak masak untuk kami
wah.... sedap2 lak tu dia masak
mak tak kira penat
asal leh berkumpul anak beranak
dah dapat menghilangkan rasa letih dia

cam biasa la
macam2 citer mak story malam tu
best je bila dengar mak citer sepanjang dia kat sane
emm... bila le aku lak nak jejak kaki kat kota london
agaknya kalu takde org sponser
tak jejak kot... hehehe
nanti aku syer gmbr mak masa kat sane

story ke2
selamat pengantin baru

sahabat aku noraza linda selamat
mendirikan rumahtangga bersama
pasangannya idezulamri
aku sempat pegi belah lelaki je
meriah majlis dorang

lagi sorang syeida
budak opis aku juga
selamat pengantin baru
dia baru je masuk kerja balik ari ni
wah... cuti lama nampak
dah puas honeymun ke...

pada mariam
aku minta maaf bebanyak
sebab tak sempat langsung
nak p kenduri kau
tq 'gift' yg kau bg kat aku
cantik...

pada semua pengantin baru
aku doakan moga kalian kekal
ke akhir hayat

story ke3
tahniah

kpd sepupu aku
ieda & yie
tahniah pada kalian
selamat menimang cahaya mata ke3
comel bangat anak korang

pada iena
tahniah le
berjaya juga kau amek alih kedai jamu kat tesco tu
aku harap dapat jumpa kau nanti
jgn tekejut bila aku tepuk belakang kau
and jgn lupa bagi separuh harga ok

story ke 4
happ beday

iena
sorry le aku wish lambat
happy belated beday yg ke 30
hahaha
merasa gak kau angka 30 ek
mcm tak percaya kan
hehehe... apa plan dah separuh abad ni
tambah lagi sorang ke...


k lah
aku rasa ni je kot story yg aku ingat
lain masa nanti aku sambung
member sebelah ni dah boring
dia kata kalu on blog
dia kurang kasih sayang...
ciannyeeee

1 comment:

mamamia said...

hahahhhha terima kasih sebab masih ingat kat aku...

anyway ko leh g kat setting blogger ko
bhg publisher ko tukar le ket dot.com tuh.. dia charge 10 usd lbh kurang 50 la kot duit kita sethn..

kalau nak yg macam aku wat www.mamamiabeauty.com aku kena bayar 290 sethn plus 120 for copyright.. hehhehe

ada gak web yg my portal yg byr 50 setahun.. suka hati maaa..

macam aku dah bertahun aku beblog ni kalau hilang mahu meroyan aku.. heheh rasa mcm sayang pulak nak amik yg kena byr.. wat jer la dulu back up kat WP tu.. free