Tuesday, July 28, 2009

i'm back!!!

hello everybody... i'm back again... hehehe... xceli dah keje pun semalam. tapi dalam keadaan keletihan lagi dan kebizian yang melanda semasa keje semalam membuatkan aku langsung tak berkesempatan untuk memblogging. percutian kami penuh dengan keseronokkan. rasa macam nak tambah lagi dua tiga hari, namun apakan daya, kami kan makan gaji, kalu kampeni sendiri mungkin dah tambah hari atau berganjak ke negeri lain. aduh... keletihan yang melanda membuatkan aku lupa segala apa yang patut mengenai pembayaran bil2 bulanan. sorry sayang, semalam broadband tak leh guna sebab aku terlupa bayar bulan lepas dan campo bulan ni punya sekali dan line broadband aku dah kena potong... hahaha... padan muka aku. dan semalam petang jugak sebelum balik keje aku menyetelkan semua ape yang patut.
dan hari ini, aku masih lagi dalam keadaan yang tak berapa waras sebab tido tak cukup. asal tengah malam je aku mesti terjaga. dan bila dah leh tido balik, tu yang terlewat bangun tu. bagi aku kalu dah 5.45 tu dah habis lambat, mane nak tunggu hubby siap lagi yang menggalahkan pompuan bersiap. muka pulak retak seribu. cuaca kat tempat percutian tu panas terik, pagi plak hujan lebat sampai nak tido pun takut... petir bedentam dentum...
insyaAllah... ade kelapangan masa, aku akan n3 kisah holiday tu nanti ye... sabar menunggu... nak p bekpes jap ni... callloooo!!!!

2 comments:

Anonymous said...

welcome back...

iena hamdi said...

iyola