Thursday, July 2, 2009

puasa ganti

pejam celik pejam celik dah pun masuk bulan tujuh. cepat je masa berlalu... dah pun masuk bulan kelahiran aku. alhamdulillah, segala rutin harian aku berjalan dengan baik sekali. masalah skit2 tu biasa la.. dan hari ini..jeng jeng jeng... hari pertama aku menggantikan puasa yang sudah sekian kalinya niat di hati nak buat.

biasa la... banyak sangat dugaan yang datang yang menyebabkan aku tertangguh untuk melaksanakannya. dan hari ini, insyaAllah... akan sampai ke penghujung waktu berbuka.. ahaksss..

ape aku sahur pagi ni?? yes, nasi goreng udang. wallaaaa!!! enak dong. walaupun nasi yang dipanaskan sahaja dimana lebihan yang aku wat semalam untuk makan malam dan aku tinggalkan skit untuk bekalan aku sahur pagi ni. skang ni memang perut aku kenyang giler. dan harapnya sampailah ke petang.

tentang stori mori cuti minggu lepas, memang ade citer yang hendak dikongsi bersama, dan harap kak izan bersabar ye... belum ade masa sesuai lah nak upload gambar. ni pun ingat nak sambung tidor... awal lagi ni beb, baru jam 6.45 pagi. apa lagi nak wat pepagi buta ni. so, tunggu je lah next episod ok! assalamualaikum!!!

1 comment:

Anonymous said...

wah...pose ke cik kak??? bagus le tu!