Tuesday, February 17, 2009

bersantai @ UY

tq le pada yang sudi meneka tgn siapakah itu
tak lain dan tak bukan haruslah kami ber3
ahad lepas, kami dan kak sue sefamily mengediks kat UY
apa itu UY??? haruslah ulu yam
tempat yang senang, dekat dan mudah untuk kami kunjungi
sebanya.... dekat ngan umah...
skang ni tiap hujung minggu adik akan tido umh aku
pengubat kesunyian.. ahaks..
so pagi2 lagi aku ngan hubby dah bangun mandi
barang2 semua dah siap mlm sebelum tu
ingat malas le nak kejutkan si kecik ni
cian kat dia tgh sedap tido
tapi dia yang sedar sendiri
tekelip kelip mata mandang
pastu dia terus cakap 'adik nak wiming'
tegelak kami... terus siapkan dia sekali
kuar umh dalam kol 8, p bli bekfes pastu trus naik UY
sebab ape kami p awal... sebab nak buk tmpt



nasib baik le masa sampai tu tak ramai lagi
mmg biasa pun waktu 8 lebih tu blum ade org sgt
hubby terus letak brg kat tmpt yg kami suka tu
pastu pasang kemah untuk baring2
si kecik tu pun sibuk je nak tolong
mcm le pandai sgt



sudah siap semua, barang pun dh tersusun
kami bekfes dulu sementara menunggu yang lain sampai
mkn roti canai je... em... seleranya
bak kata adik... 'emmmm.... dapnye...'


angin sepoi2 bahasa, air sungai mengalir tenang..
kan bes kalu umh aku sebelah je
mau ari2 aku terjun sungai tu



lepas makan, aku bawak adik lepak dalam kemah
dorang masih lagi belum sampai
haisshhh.... lamabt plak... lama sudah kami menunggu
adik pun dok main oswang2 dalam kemah tu
aku melayan ape yg patut je
main ciku cak plak ngan paklong dia
paklong tak layan la dik.. bz baca paper
main masak2 sorg... pastu baca doa mkn
em... mcm2 pe'el dia



citer ini akan bersambung...
tunggu!!!

1 comment:

iena hamdi said...

see? betul kan ... betul betul betul...