Thursday, February 5, 2009

♪ jemputan lagik ♪


haisshh...
jemputan lagik dari mmbr sek + mmbr blog
ahad jugak
sama tarikh ngan kenduri kawin member kami kat klang & banting
namun... aku harus dan cuba cari jalan untuk menghadiri jemputan ni
bila lagi nak jumpa member2 lama....
ni la masanya nak reunion
bed, aku harap sangat le dapat ketemu engkorang semua
nanti aku bagi kata putus ok
thanx 4 da invitation

4 comments:

aju said...

ya harus tau..
aku pun nk sgt jumpa ko ni...bila lagi...
bajet2 la time ko tau..

iena hamdi said...

hahahhaha shua.. jgn lupa ajak aku sama

my-niezzareena said...

aju..
insyaallah...aku akan cuba utk jumpa engkorang semua ek. aku pun nak sangat ketemu u olls...

iena..
kalu aku p, aku dari highway kesas, sebab b4 tu aku ke banting dan klang. cemana nak amek mu? mu punya kete tak siap lagi ker?

Aryana & Adrienna said...

shua,
kali nie ko mesti dtg gak...harus , wajib (apa lg erkkk) ...heheheheh....
aku tak kira ko harus dtg, dtg, dtg, .....pstttt...cepat lah kol aku ......