Wednesday, February 25, 2009

sesi melantak tahap gaban


tq 4 kak eda yg sudi belanja pizza dan buah2an
pada kak ct yg belanja rojak
pada kak ku yg belanja ayaq
pada en. zul yg belanja penambahan buah betik (lupa nak amek gmbr)
aku adan dan kak ina plak
tq le sebab sudi melantak sampai habeeesss... ;p

biasala... smlm kan gaji
mula tu kak eda yg call pizza
bila dah lepak kat pot biasa
yg lelain tu pun ikut sama la belanja
turn aku nanti dulu la
nggeee.... =)


ni lah sahabat ku kini dan utk selamanya
sabahat suka dan duka
hehehe.... jgn pelek ye... terselit teruna sorang tu
dia la yg suka wat kami gelak tak berenti
ade je lawak mengong dia tu

aku pernah terpk
kalu le depa semua dah pencen
aku tinggal le sorang
semua pangkat kakak dan abang
kira aku le yg paling muda belia

aku hepi kawan ngan dorang
susah nak cari kawan suka dan duka mcm dorang
susah nak cari kawan yang sanggup susah dan senang bersama
dorang lah teman, kawan, rakan dan sahabat yg paling aku sayang
tanpa dorang aku sunyi
tanpa dorang aku sepi
tapi suatu hari nanti dorang akan tinggalkan aku juga
suatu hari nanti kita akan terpisah juga
huh.... macamana la keadaan masa tu ye

kan best kalu ada perkhidmatan tanpa pencen
aik?? harus ke aku mengarut sampai ke situ
wat ever :s

1 comment:

iena hamdi said...

aku bila pulak ko nak belanja.. huhuhu