Tuesday, February 3, 2009

♠ kakak yaya sakit ♠


nur syafiqah aimiera atau kakak yaya
telah dimasukkan ke wad hospital pusrawi
disebabkan demam panas yang berpanjangan
suhu naik sehingga 40.4
kesian sangat kat dia
2 hari dia kena menghuni spital tu


punca asal demam biasa
berlarutan sampai beberapa hari
kakak yaya kalu demam mmg tak larat nak ckp
kalu tak demam mmg byk ckp sbb dia terlampau xtif
so kalu dia demam cam kesian sgt
sedih je tgk dia.. mkn tak lalu
badan dia pun nampak susut
kak sue pun cuti jaga dia
kak sue pun demam, aku pun demam, abang syafiq pun sama
ni musim demam la rasanya
mana2 member blog aku baca pun ada yg demam


tak larat nak buat ape kecuali tido
yg si beso ngan si kecik kat tgh tu ape kes
nak merasa tido kat sepital gak ke
emm... takde keje
adik syasya sepanjang 2 hari ni kena le dok umh mak aku
takde sape nak jaga dia...

pada kakak yaya
moga cepat sembuh
nanti mama yong belikan jajan ok..

No comments: