Thursday, August 20, 2009

ade ke patut???

satu hari tu, aku menghadiri meeting kumpulan sukan

nasib le aku ngan geng2 aku tergolong dalam satu pasukan

nama kumpulan kami adalah PERDANA

masa meeting tu, penaung tengah bagi ucapan

dan biasa la, aku dok kepoci ngan kak eda

tgh syok cot cet cot cet

nama aku dipanggil dan soh bediri

MyEm0.Com

alangkah tekejutnya aku

apabila diumumkan menjadi ketua sorakan

MyEm0.Com

ade ke patut???????

oh noooooo.... deng.......

patutkah ORANG ITU melantik aku

ah tidak... dia memang sengaja

aku tau!!!!

aku jadi tak tentu arah...

dan bila aku teserempak ngan dia (dah waktu balik)

bila aku tanya

dia boleh gelakkan aku

aku dah agak....

MyEm0.Com

esoknya aku mula cari pengganti

sebab aku tak boleh nak jadi ketua sorak
patutkah aku...
kepoci ngan geng bleh le
nak kecoh2 depan orang mak malu la...
MyEm0.Com

dan yesss...
nasib ade orang yang sudi terima pelawaan aku
MyEm0.Com

tq kak syima....

jasamu ku kenang


MyEm0.Com
dan kini barulah senang hatiku
lalalalalala....

MyEm0.Com
baru lah mak boleh melaram balik

MyEm0.Com
menari kegembiraan

MyEm0.Com
berjoget keriangan
sebab lepas je meeting tu abis
hidup mak jadi tak keruan
siang malam memikirkan
gundah gulana jadinya
sekarang kembali aman bahagia
kepada SI DIA
mak minta maap banyak2
sebab mak tarik diri
bukan mak tak sudi
sebenarnya mak malu!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

kau ngelat eh...

Anonymous said...

wah...wah...wah...hebat gak kazen aku ni.nape xjd je ketua sorak tu..i nak gmbrkan ni mcmana u pakai skirt pendek pgg pompom...mesti kiut kan...say "A"...."A".....