Monday, August 3, 2009

happy belated birthday

31 julai-jumaat... ulangtahun kelahiran adik aku yang ke tiga. shaheera @ aciq, telah pun berusia 23 tahun. epi beday 2u... sorry aku lambat wish ari tu.. well... jangan lupa belanja makan ha.. dalam pada aciq nak sambut hari bahagia dia bersama teman tersayang ~ raihan @ yan, satu berita sedih kami terima malam khamis lepas, yan telah kehilangan bapa tersayang pada rabu lepas. takziah utk yan sekeluarga. dah esoknya khamis, kami sekeluarga (aku, hubby, mak & ayah) pergi melawat. suasana sedih dan pilu menyelubungi yan sekeluarga. aku tak dapat bayangkan kalu perkara tersebut terjadi pada kami adik beradik. yan begitu sedih sebab dia memang rapat sangat ngan aruah. yan kata dia dah takde kawan untuk bersembang... huhuhu... sedih siot... pada yan, redokanlah pemergian aruah.. moga dia tenang disana... al-fatihah



2 ogos~ahad... abang pula sambut beday yang ke 7 tahun. em.. pejam celik pejam celik dah beso rupanya anak yong ni... nakal tetap menten... biasala, budak nak meningkat dewasa, skit2 lama2 berubah le tu... walau ape pun, yong tetap sayang kat abang.. moga jadi anak yang cerdik dan pandai, beso esok dah keje boleh tanggung yong bila yong dah pencen ye... hehehe... jgn marah kak sue... anak mu anak ku jua... ahaksss...

sabtu dan ahad lepas, aku, hubby dan adik menghabiskan masa kat banting. kami balik sane untuk persediaan kenduri sambut menantu pada 8/8 nanti. huh.. bz giler, belum hari yg sepatutnya lagi. so, jumaat ni aku cuti sebab kena balik awal. harap semuanya akan berjalan dengan sempurna... insyaAllah...

1 comment:

ayulicious said...

heppy belated bithday to acik n abang...n takziah untuk yan sekeluarga.....