Thursday, August 20, 2009

last episod

assalamualaikum semua... aduh, dua tiga menjak ni cik tom kebizian skit la. tak sempat nak menghapdet blog. so, dikesempatan yang ada ni, cik tom nak menyudahkan citer2 animun yang tetangguh tu. tapi sebelum tu, tinggal sehari je lagi untuk kita semua umat islam menyambut kedatangan ramadan al mubarak. cepat nau masa berlalu ye. ok lah, kontiniu citer pangkor lepas.
episod lepas kami bersantai tengah laut sambil besnorkeling. balik bilik tu kami lepak sebab keletihan teramat sangat. hubby memang dah tak sedar diri... tido baik punya dengkor.. aku plak letih sangat sampai tak leh nak lelap mata. pastu aku siap2 nak kuar amek angin sambil snap2 gambar dan masa tu aku ada ajak hubby, dia kata tak mau ikut, tak larat sangat

makin ramai plak pelancong masa ni. makin meriah le suasana tepi pantai tu. kedai2 pun makin banyak yang buka.

dok tgk kakak tu kusyuk menulis kat servinier yang ada kat situ. kretip le dia... cantik tulisan dia.




boring plak jalan sorang2... bila dah rasa macam tu, aku amek keputusan balik bilik je la. lagi pun hari dah senja... teringat plak hubby ade kirim jagung. sodap oo jangung panggang ni. 2hengget je. ni kali kedua aku beli jagung kat tempat yang sama. sampai bilik, hubby dok kejong lagi. kejut dia, kami siap2 pastu kuar cari makan. perut dah lapo giler...
masa nak kuar bilik tu, terpandang bulan yang menerangi pantai. terang suasana malam tu. hubby kata lepas makan lepak pantai tengok bulan... hehehe... macam kat kl takdak bulan..ngeh ngeh ngeh... layan ajo la...
lepas makan kami pusing2 dulu kat sepanjang kedai yang ada. last shopping sevinier untuk family.
pastu kami bermadu asmara tepi pantai.
nampak kesan tebakar di muka kami?? merah kejong dan mula terasa pedih
tapi posing tetap maut...
cerita ku cerita mu... cerita tentang kita....
baju untuk 3 beradik
servinier yang kami beli untuk family dan teman rapat. ada lagi tapi gambar dalam hp. lupa plak nak masuk pc. malam tu kami mula bekemas apa yang patut, senang... esok pagi tak le kelang kabut. aku tanya hubby kalu sambung lagi dua tiga hari dia mau tak... dia cakap mau... aku pun rasa macam tu... kenapa ye???

esoknya kami bangun awal dan bersiap untuk cheq out. sebelum berangkat kami bekpes dulu kat tempat biasa. sedih plak nak tinggal pangkor. rasa seronok plak dok sane. tak pe, ade kesempatan kami datang lagi. mungkin dengan anak plak ke... kekekeke... insyaAllah...

alhamdulillah... kereta yang ditinggalkan selamat dan dalam keadaan baik. kami tinggalkan pangkor dengan seribu kenangan dan berharap dapat datang kembali. selamat tinggal pangkor... kami tinggalkan memori terindah disana... sampai jumpa lagi...

1 comment:

Anonymous said...

time kacih dgn sevineir tu,bj utk ank2 i dan jg sotong2 yg brgelimpangan tu..ntah bila sy nk p pangkor tu..maklumlah laki la ni dah jd usahawan..bizi lah katakan..dah trlupa nk bw ank bini makan angin..nasib badan...