Sunday, November 2, 2008

1 okt 08

tujuan kami balik banting lagi minggu ni sebab nak deal ngan brother yang nak buat bilik kami tu. dorang mula kerja semalam, cuma dua orang aje, abang man dan abang ali. dorang ni mmg le jawa toktok... hehehe.. bukan beso mane pun bilik tu... saje tambah bilik, untuk keselesaan kami berdua. susah nak kongsi bilik ngan adik ipar bujang ni. asal balik asyik kena tido luar je... hubby kesian kot kat aku... sorry le hubby, kalu duit dalam bankmu berkurangan....

keluasan bilik tu cuma 12x10 aje. cukup nak letak tilan je udah le... yang penting ade aircond... kalu engkorang nak tahu, bahang pantai morib tu membuatkan aku rasa macam nak berendam je... bila panas terik campo plak ngan bahang pantai, sentiasa je melekit badan... tak larat nak mandi. kadang tu lepas siap semua kerja dari pagi sampai nak masuk zohor baru aku mandi. selama kami dua hari ni cuma sempat naik tiang ngan buat bim aje. hari lain tak dapat le nak pantau. harapkan mak dan ayah mentua aku je la nanti


No comments: