Thursday, November 6, 2008

konvokesyen

muhammad syafiq aiman, anak kak sue dan anak aku gak la... dah pun konvo semalam... nampak tu, siap ngan uniform konvo ok... kelas tak... dia telah berjaya menamatkan zaman pra sekolah dengan cemerlangnya. aku lupa lak nak masukkan citer pasal kertas exam dia minggu lepas. gud boy... bagus semua. skang ni tengah gile nak mengeje aje. dah pandai baca sinopsis kalu citer omputeh kat tv. aku bangga.... tahun depan masuk darjah satu. harap dia menjadi seorang pelajar yang cemerlang dan berjaya suatu hari nanti dan juga sebagai anak yang soleh dan taat pada ibu dan abah dia.

No comments: