Daisypath Vacation tickers

Wednesday, November 5, 2008

kurniaan yang maha esa

pagi tadi hujan renyai2.. tempat lain aku tak tau le plak.. aku lewat bangun hari ni mungkin letih sangat study semalam... hehehe.. cam poyo je kan.. alhamdulillah, hal exam aku dah setel pun. balik keje semalam ingat nak releks tapi kak sue plak minta tolong p amek med baru dia. emm... harap2 kali ni biar le lama skit. nampak cam ok jek.. aku plak yang over mengajar dia ape yang patut.. balik umh semalam pun dah agak lewat... so tido pun agak lambat skit laa.. tu yg cam malas je nak bangun... ingat nak el je tapi cam tak best la plak nak wat hal.
pagi yang tak berapa nak cerah, cam mendung je lagi, aku ngan hubby melangkah kuar jugak untuk ke tempat kerja. on the way nak sampai opis aku matahari terpacak depan mata aku. silau sungguh.. tapi aku rasa selesa dengan kehadiran matahari yang menyinar pagi malas ku hari ini.. tengah syok melayan jiwa kacau aku... tiba2 aku ternampak satu benda yang sudah sekian lama aku tak nampak kehadirannya...

ya Allah... besar sungguh kuasamu sehingga terbitnya pelangi pagi... aku bersyukur dengan nikmat yang kau berikan setelah sekian lama aku tidak melihat kehadirannya... cantik sungguh kurniaanMu.. jiwa kacau aku bertukar menjadi sungguh ceria. mungkin kehadiran pelangi pagi ini telah mengubah perasaan malas ku... aku kembali ceria... terima kasih Tuhanku

No comments: