Sunday, November 23, 2008

jemputan perkahwinan



minggu lepas
aku terima 3 kad jemputan perkahwinan
semuanya dari member2 opis
biasa la kan
dah akhir tahun ni
nak plak musim cuti sekolah
kesempatan pada semua untuk buat majlis kawin la


jemputan dari bob dan lyn
belah lyn minggu ni, 29hb
belah bob lak sehari lepas tu, 30hb
dorang ni satu unit
dan satu bahagian
mesti bob selalu main mata ngan lyn
maklum le le
hari2 nampak...

ni dari mariam
kendurinye di buat pada 13 disember di kuala selangor
dan belah lelaki ada 14 disember di pj
yang ni berlainan tmpt kerja
yang bakal pengantin lelaki
mmg aku tak kenal

last ni dari budak guard kat opis aku
fames tak aku
sampai guard pun kenal aku
aku ni baik ngan semua orang
tak kira pangkat dan darjat (cewaaahhh)
dorang buat sekali 4 pasang pengantin
wahhh
mesti meriah kan

kepada semua bakal pengantin baru
aku ucapkan
selamat pengantin baru
moga kekal ke anak cucu
layarilah bahtera rumahtangga
dengan penuh kasih dan sayang
insyaallah...
kekal ke akhir hayat

No comments: