Daisypath Vacation tickers

Monday, November 3, 2008

exam

aku stress sebenarnye mlm ni... tekanan perasaan sebab tak ready nak amek exam. tapi aku kena amek gak sebab aku dah hantar borang. tak pe lah, kot celah maner pun kalu ade rezeki sape tau kan. actually, aku repeat paper sebab yang first exam tu tak mencapai tahap yang sepatutnya.. mesti korang kompius kan... exam yang aku amek ni exam ptk untuk kakitangan kerajaan untuk mendapatkan anjakan gaji. bukan kenaikkan gaji tahunan ok.. hehehe... itu mmg tiap2 tahun setiap kakitangan kerajaan akan dapat. bukan aku sambung study tau.. tak kuasa dah nak belajo balik..

kalu nak ikutkan buku original mmg le tebal2 belaka. tapi aku just fotostat je yang mane perlu. sebab sukatan peperiksaan setiap orang akan dapt. nak kata aku tak baca, aku baca.. nak kata baca mcm tak baca.. cemaner tu?? aku pun poning nak pk hal ni. bila la dorang nak mansuhkan exam ni.. kalu macam exam jabatan leh gak bawak masuk buku. tapi nak kena cepat belek buku la... alhamdulillah... aku dah lulus. ptk ni haram tak leh bawak masuk buku rujukan... haishhhh... ni pun sebenarnya aku tengah study tapi hubby tengah online plak... saje je menyampuk ni... sambil tengok ulangan sehati berdansa plak... cemaner nak lulus ni... lantak kau le shua, sape suruh tak mentelaah buku2 tu betul2.. banyak main le kau ni... hehehe... tau tak pe... sendiri kata untuk diri sendiri... kawan2 semua, doakan aku ye... aku akan buat the best setakat aku mampu... kalu ade rezeki, insyaallah... rezeki tu ade dimaner2 cuma atas daya usaha kite sendiri je. ok lah... hubby dah bising ni, dia kata jangan tido mlm ni... baca buku tu sampai habis... huhuhu... cakap senang le... esok pagi aku gak nak kena drive... ok uollss... chau the goooo

2 comments:

Aryana & Adrienna said...

la bole lg ker otak ko menghafal2 benda tu semua...takper aku doakan ko berjaya .....u go girl

Siti Fatimah said...

gud luck!!! aminnn....dah pass nanti leh belanja yek... hehehe...