Wednesday, March 25, 2009

4u kak sue


aku saje tempek gambar yaya sebab dia baru je sambut beday kan... masa ni umur dia mungkin dalam 3 thn kot. sebelum dapat adik dulu pun manja ngan aku. sama mcm si adik la, tak boleh renggang.. dia paling suka amek gambar buat lentok kepala... habit kot...

ni gmbr kenangan bersama abang tersayang... dorg ni suka sangat bergaduh... tapi yaya tak suka balas ape abang dia buat... tapi kalu dah geram sangat mmg teruk gak la dia buat abg dia balik... gmbr2 ni khas untuk kak sue sebab dia tgh buat koleksi gmbr anak2 dia...

No comments: