Friday, March 20, 2009

luahan perasaan...


aku tak suka bila kau bz
sebab kau mcm mengabaikan persabahatan kita

aku tak suka bila kau bz
sebab kau jarang berinteraksi ngan aku

aku tak suka bila kau bz
sebab kau jarang pandang muka aku bila bersembang

aku tak suka bila kau bz
sebab kau dah lama tak lepak ngan aku

aku tak suka bila kau bz
sebab bila aku dekat ngan kau kau selalu tak de kat tmpt

aku tak suka bila kau bz
sebab bila p tmpt kau, kau asyik ke hulur ke hilir

aku tak suka bila kau bz
sebab aku takut kau jatuh sakit

jadi kesimpulannya
hargai SAHABAT kau yang dah lama kesepian tanpa kau disisi

walaupun kita asyik p mkn sama, tapi personaliti kau dah berubah
sebab kau asyik ingat kerja...kerja...kerja dan kerja

kalu suatu hari kau rebah disisi aku
mungkin aku akan biarkan saje tgk kau tejelopok disitu

sebab bila kau sakit pun kau ttp akn ingat pasal kerja
jadi mesti kau boleh bangun sendiri...
___________________________

kadang2 aku terpk jgk yang kau bukan milik aku sorang..
kau ade keluarga dan kerjaya.. jadi tak salah untuk kau pk hal kerja
untuk kebaikan kau jgk bila kau dapat siapkan kerja2 tu
mane tau, suatu hari nanti rezeki untuk kau naik pangkat tu ade
sebab prestasi kerja kau bagus.
jadi...lupakanlah... biarlah aku buang jauh sifat kecik aku ni
aku minta maaf andai kau tersinggung

3 comments:

iena hamdi said...

i like poem ni...huhuhuhuhu aku save eh.. hehehe

my-niezzareena said...

kau suka??? arrgghh...teruja aku gitu!!!

my-niezzareena said...

kau nak save?? byr ar!! hehehe.... amek ar..

atceli, aku reka je ni utk mmbr baik aku.. kalu ko suka amek je..