Thursday, March 19, 2009

alhamdulillah...

aku baru dapat berita yang ayah dah dibenarkan keluar.. doktor kata ayah kena ulang alik untuk wat dressing 2 hari sekali. maknanya ayah kena mengharungi jalan yg tak berapa nak rata kat area selayang tu... ayah cakap jari dia dah ok, tak rasa sakit sangat sebab berbalut, yg rasa sakit tang bahu yang patah tu je.. tak tau le cemana nanti... kena bawa kete slow je lah...
ayah hepi le dapat balik.. dapat le nengok astro sport dia tu. emm.. tu je la yg dia minat. lepas ni rehat kat umh je... mesti dia lagi bosan... anak2 semua kerja.. mlm baru ade kat umh.. umh plak tingkat satu, nak naik turun tak larat.. hehehe... tak dapat ku bayangkan ayah jadi suri rumah tangga sepenuh masa...
what ever it is... aku bersyukur ayah dah beransur sihat... cuma memerlukan rawatan urut je nanti. tu pun nak kena tunggu baik skit bahu dia tu. skang ni pun mak ada urut gak... kasi minyak terkena tang sakit tu.. kurang2 dia akan rasa lega..
kepada saudara mara, sepupu sepapat, jiran2, sahabat2 semua, terima kasih byk2 pada kalian yang prihatin mengenai nasib ayah. terima kasih atas doa kalian pada dia... tq jugak pada yang sudi luangkan masa melawat ayah.. hanya Allah sahaja yang dapat balas budi baik korang semua.

4 comments:

Aryana & Adrienna said...

alhamduulilah ....senang sekali aku dgr bapak ko dha leh kuar ...semoga ayah cepat sembuh ya!!...& happy bday to ayah gak !!!....saya mendoakan supaya ayah cepat sembut & sihat slalu & semoga org yg samseng tu akan menerima atas perbuatan dia ya!!/....amin ...allah maha adil ....

iena hamdi said...

alhamdulillah,..semoga cepat sihat n polis dapat tangakp barua bodoh tu dgn segera..

my-niezzareena said...

tq tq tq.... moga doa korang termakbul. amin...

kalu dpt si gile tu, aku amek gmbr dia masuk dalam blog ni...

my-niezzareena said...
This comment has been removed by the author.