Thursday, March 12, 2009

backdated story

assalamualaikum semua... emm..sungguh lama aku tidak mengupdate sejarah hidup aku kan. bz ade, malas ade, putus asa ade, bengang ade... semua perasaan bercampo dalam hatiku ini. kenapa aku jadi begitu??? emm.. ade la sebab musababnye... mungkin kerana terlalu emosional dua tiga menjak ni... pada yg terasa hati kepada perubahan jiwa aku sejak kebelakangan ini, aku minta maaf le bebanyak... bukan niat dihati hendak menyinggung hati dan perasaan semua, tapi ianya lahir dari jiwa ku yang kacau bilau.. huh... sensetif plak jadinya...
k lah... berbalik pada citer yg lepas2 ni... sebenarnya banyak tempat dan peristiwa yg terjadi. cuma antara malas dan tak kuasa untuk aku bercerita dan berkongsi cerita. mud tarak la katakan...
kisah lepak kat mc'd ni dah lama sebenarnya. tak silap aku dari ujung bulan 2 kot.. masa ni aku ngan hubby baru balik dari banting. oleh kerana terlalu rindu kat budak kecik ni, kami p le amek dia. bawak p mam mc'd... punya la bising mulut dia masa ni. tak berenti mengomel.. kuat lak tu suaranya.. rasanya dia la yg paling kecoh dari cina2 yang ade lepak kat situ. sampai paklong dia soh diam, dia marah paklong dia balik... hahaha... lawakss...
skema tak budak 2 org ni... gud boy and gud gel... jgn main2 tau.. dorang ni mengikut arahan kerajaan, arahan untuk keselamatan bersama... hehehe... dorang ni takut kalu polis tahan... baguskan... mcm ni anak la bijak.. tapi kenapa muka masing2 muncung tu... ade yang tak kena ke.. masa ni b4 ke ttwgsa. depa ingat tak jadi p, tu la masing2 muncung 14..
bila dah sampai... tak cukup kaki nak berlari... masa ni aku p ngan kak sue and budak2 ni je. suami masing2 kerja... tiap minggu sibuk nak p joging.. joging ke hape dah panas terik ni...
posing dulu.. walaupun tengah panas terik...
bdk2 tu sampai tak tau nak main yg maner satu dulu... banyak plak mainan skang ni. ok la.. dah ada pembaharuan skit.. dulu serba serbi dah lapuk... masa aku pegi tu semua dah tukar baru..

haishh... rosak plak buaian tu cek kak oi... kau ingat kau tu body ziana zain ke ha... tak sedar diri... hampeh...

bila peluh dah basah satu badan dan masing2 dah kehausan... semua minta balik.. tak larat dah... seronok kami bila tgk anak2 heppy sakan... bebas le dorang berlari sane sini. nanti ade masa kite p lagi ok...

ok kak sue... ceq dah tunaikan tanggungjawab masukkan citer yg dah hampir nak lapok ni... jgn marah ha ceq perap lama story ni...

No comments: