Monday, March 30, 2009

hari pertama @ hilton

sampai di hilton dalam kol 12 lebih. terus masuk bilik gubal setup ape yang patut..

lepas dah setel semua... kami ke kaunter untuk check in

dapat bilik tingkat 12.. view bandar pj.. ok la tu..


alhamdulillah... bilik yang cukup selesa... aku sebilik ngan kak eda... kami berehat sampai petang.. lepas dinner kami ke bilik gubal semula..

muka yang agak penat skit sebab dari semalam aku tak cukup tido setelkan hal kat umah.. harap aku ngan kak eda diberi kesihatan yang secukupnya untuk menempuh lagi beberapa hari lagi disini...

agak comel jugak ek muka aku ni... hahahaha... perasan sendiri.. haruslah.. sape lagi nak puji kalu bukan diri sendiri... ade aku kisah kalu korang meluat ape yg aku cakap.. ahaksssss...

kami balik ke bilik dalam kol 1 lebih... fuh... penat giler... bersambung esok hari

2 comments:

iena hamdi said...

nanti aku dtg sana jumpa ko eh

my-niezzareena said...

eh... sila la... aku tunggu