Thursday, April 2, 2009

malam yg penuh serabut

  • saat ini jam 2.56 pagi, aku, kak eda dan ditemani adan masih lagi berada dalam bilik gubal... biasala, bila bos dah buat pilihan semua soalan, kami mula la upacara mengedit semula kertas2 kerja tu semua... pening nak muntah tak payah nak cakap le.... rasa nak cabut otak ni basuh ngan air sabun kasi bersih betul2... sebabnya kepala kami semua dah mula berputar tak menentu hala... fuh... kusut fikiran... dah nama pun kerja kan... apa boleh buat. 'saya yang menurut perintah'... baik bos!
  • esok kemungkinan kami takan breakfast sebab tido itu lagi penting... masuk terus bilik gubal dalam kol 8.30 kot. tu pun kalu tersedar... ahakss.... boleh ke nak masuk lambat... ko hengat ko ladybosss... jgn berangan ok!
  • dekat jam 3 dah ni... rasanya elok sambung esok aje. kebetulan esok mcm ramai penggubal nak balik opis. masing2 ade hal kan... so kami sempat la nak kejar kerja2 yg malam ni maner yg tertunggak lagi ni... so far, semua ok... esok just double check ajooo...
  • emm... mataku semakin kuyu menandakan kepalaku perlukan alas bantal yang empuk untuk menampung kepenatan seharian...
  • perlu naik ke bilik dulu... anyway....rindu bangat ngan hubby dan bdk2 tiga orang tu... love u all...

2 comments:

iena hamdi said...

aku pun rindu... hahahaa

my-niezzareena said...

rindu sape... abe mu kan nak kelek dah... sabaq nooo