Wednesday, April 15, 2009

ada budak baru belajar

ade la sorang budak ni kan... dia ni memang le peminat setia aku... hari2 dia bukak blog aku.. aku rasa la kan... dia mmg dah lama kot tingin nak ade blog sendiri.. hehehehe... mungkin dah lama dia simpan hasrat nak bertanya ngan aku.. malu sombong kot.... ahaksss... entah macamane la agaknye, suatu hari tu, di waktu hujan turun dengan lebatnya, dia tepon aku.. minta tunjuk ajar nak join wat blog... aku punya tekejut beruk.. hahaha... selama ni komen aku jek.. nyindir aku jek... skang ni, baru tempias salji kena kat muka sendiri.. siapa ek budak tu????
tak pe, aku akan jadi seorang tenaga pengajar yang begitu baik sekali.. setiap tunjuk ajar dikenakan bayaran ok.. sebab bayak kuar ayaq liur kan... transfomasi dalam dirinya kini bermula... welcome to dunia blogger!!!!

5 comments:

ayulicious said...

hey....perli aku nmpk....gitu la ko...

my-niezzareena said...

aip??? terasa plak... selamat datang wokkk!!!!

ayulicious said...

lg mau show aku nye blog....malu la aku wokkk!!!

iena hamdi said...

hahahhaha bagus... dah jadi cikgu blog pulak kawan aku ni...

er.. dulu ko belajar ngan sapa eh?wa ka ka

my-niezzareena said...

iena : ko jgn pecah lubang weh...