Tuesday, March 24, 2009

belated beday yaya

citer celebrate beday yaya ni b4 kejadian yang menimpa ayah aku... aku je lupa nak n3. kak sue dah tanya pun... masa ni tak banyak sgt bergmbr sebab masing2 udah lapoo... menu ari tu simple jek.. satay, mihun grg, grg nuget dan kek comel berbentuk umh ni... so cute... yg paling teruja nak meniup lilin ni tentulah si kecik tu... nampak tak dia tenung je lilin tu cam nak mamam je.... masa ni si abang biasa la... ngan perangai mengada dia tu.. majuk la ape lagi.. suka sangat majuk.. konon kami tak ingat kat dia. sebab tu masa tiup lilin tu takde gmbr dia... tapi yg paling syok, semua org malas nak layan dia... semua orang sibuk makan.. hahaha.... so, kepada nur syafiqah aimiera... maklong doakan moga kakak yaya menjadi anak yang solehah... amin

2 comments:

Anonymous said...

ha...baru nk n3.citer dan basi pun,kek pun dah jd t_ _k...anyway thnx sbb blog awk dipenuhi ngn ank2 sy...

my-niezzareena said...

ah... baru skang nak komen... bla la... hehehe...

ok la... tq 4 yr comment.. i hargai sesangat...

ank2 u menceriakan lagi laman blog i... tq bagi kongsi kasih syg ank2 u pada kami...