Thursday, February 4, 2010

habis camner

bismillah...
pagi ni adik mengamuk tak nak p taska. dari smlm lagi dia cakap dia tak nak p taska. dia kata dia nak p umh mak (mak aku). mungkin dia rasa lagi bebas berbanding ngan dok kat taska. kat umah mak dia boleh wat ape saje termasuklah menyepahkan corntoz satu umah. hehehe... dan terbalikkan kipas sampai pecah dan tak boleh digunakan lagi. dan dengan perasaan tak bersalah dia sengeh aje.. lawak ar budak kecik tu.
dan semalam dia kata nak p umah mak sebab nak tgk tv beeesssaaarrrrr punyyyyaaa... ahaks.. xceli mak baru beli tv baru +__+ sebab tv lama dah tak kuar ape.. cian mak, tak dapat tgk kau dan aku citer faveret dia.. adus, citer tu pun mak boleh layan..
dan pagi tadi budak kecik tu boleh sedar masa aku angkat nak dukong dia. terus nangis sambil wat signal tak mau p umh mak dlm keadaan mamai2 manja gitu. masuk kereta sambung melalak sambil baling barang dalam beg dia.. mmg niat kami nak anta kat umh mak pun. dah tau kalu tak anta dia akan jadi godzila punya. bila dah uten nak masuk ke umh mak, sengeh mcm nak naik pelamin jek. adus... mengada sungguh.
suka la tu dapat kebebasan dok ngan mak n achiq. yang dah tentu akan mengikut sahaja ape arahan dia. nnt mlm aku akan ke umh mak makan kat sane. jom kak sue...

3 comments:

ayulicious said...

dah tu,si mak enon tu berak satu bakul pulak dah..............

my-niezzareena said...

aduh.... kesian korang... uppss.. adan ukeee

ayulicious said...

yong jongang......yong busuk....yong bon..k.....yong gajah...