Daisypath Vacation tickers

Wednesday, February 10, 2010

hilton - day 1 : night

bismillah...
skang dah kol 11 mlm. kami masih dlm bilik gubal. big bos masih semak soalan2 yg terbaik utk dipilik sebagai final. aku, kak eda dan rizman masih tak bz sangat. esok mlm harus tido dlm bilik ni. pulun sakan sebab jumaat dah nak balik.
tadi masa tgh syok dinner ramai2, kami dikejutkan dengan pergaduhan antara customer dan floor manager. huh... hebat sungguh. FM tu tak salah pun. customer tu yg lebih2 sebab dia sudah mabuk terlampau. naik angin tak tentu pasal. FM tu nak pulihkan keadaan tapi lain plak jadinya. org2 yg keje kat situ kata dia dari petang dok togok kat cafe tu sampai le membawa ke mlm. paru2 dah panas terbakar la tu... tu yg jadi tak tentu hala dibuatnya. sampai kami semua naik takut tu. dan kesudahannya datanglah abang2 polis utk selesaikan masalah. pastu tak tau ape citer sebab kami yg pompuan2 ni beredar awal naik atas.
mcm2... tapi mmg mcm rusuhan plak aku rasa tadi sebab customer tu jerit giler punya kuat. pastu dok f#*k kat FM tu. kesian aku tgk FM tu... releks je.
mata dah ngantok ni. big bos baru je beredar. hai.. kol berapa la tido mlm ni. baru lepas call adik. cian dia, rindu kat paklong sgt2. aku yg call tapi sibuk tya paklong dia. paklong plak bila aku call tgh syok layan bujang sepah. adus... citer feveret aku lak tu. tak pe la, nnt tgk ulangan.
kak ida, jom la balik.. aku ngantuk sangat2 dah ni... huhuhu

No comments: