Wednesday, February 10, 2010

hilton - day 2

bismillah...
pagi yang selesa. bangun jam 6.45 pagi, mandi solat dan siapkan diri utk sarapan pagi. call hubby kejutkan dia. minum ayaq oren banyak2 pagi ni supaya proses pembuangan berjalan dengan lancar. dari smlm sakit perut sebab aku mkn bukan2.
bila jumpa rizman, dia cakap smlm masa kat sepital, dia tanya perasan tak ade 'benda' mcm ikut kita. aku ngan kak ida ckp masa lalu kat lorong sunyi dlm sepital tu mmg perasaan takut tu ketara sangat. dia kata mmg ada benda ikut kita sebab dia siap dengar tapak kaki lagi dan bila dia toleh mmg takde siapa. huh... benda2 cam gini la aku paling tak suka. dah le mmg aku ni penakut gile. nasib sampai bilik dengan selamat.
mmg sepanjang berada di sepital smlm, jiwa aku mcm tak bes. nak2 plak dalam kol 2,3 pagi. nasib le tak jadi pape...

No comments: