Friday, February 19, 2010

huh.... (^__+)

aku mcm tak berapa nak ok la ari ni. perangai aku mcm weng banyak. dah sampai tahap gaban kepanasan kemarahan aku hari ni. kadang rasa nak menjerit biaq org yg tak reti wat keje tu tau betapa haprak nyer dia dlm membuat sesuatu dan bila pk balik baik aku diam kan dari layan kebodohan dia yang semakin menyerlah tu.

huh... aku buhsan dan tak sudi nak mengadap org seperti ini yg sentiasa tak nak mengaku kesilapan. dan yg jelas dan nyata sentiasa mengaku diri itu hebat.

kan bagus jadi seperti panda di atas... merenung masa depan yang entah bila boleh kuruskan badan... ahaksss.... :'p

2 comments:

ayulicious said...

ko tuju kat sape pasal panda tu???
hahahhahaha

my-niezzareena said...

kat aku la.... hahaha