Daisypath Vacation tickers

Wednesday, February 10, 2010

hilton - day 1

ni kali ke 2 aku menginap di hilton pj. datang dalam situasi yang sama iaitu sesi penggubalan soalan periksa. tapi kali ni kami ~aku & kak ida~ diberi bilik belah west di mana bilik yang masih ditahap style deco lama dan bilik air yang begitu tidak menyelesakan kami. maksud aku toilet yg hanya layak di diami oleh bangsa lain selain bangsa melayu. korang faham2 sendiri la.

nak dibezakan dengan sebelum ni, lagi selesa bilik di belah east lagi. ade sikit luas berbanding dengan yang aku dok skang. tapi kami tetap syukur dengan kemudahan yang disediakan ini.

kali ni pemandangan dari dalam bilik best skit la. sebelum ni dok pandang la menara mcis. tapi kali ni kami leh skodeng org2 yang sedang berjemur di dalam air kolam biru. hehehe... dengan kesibukkan federal hiway, bila pagi dan petang kami leh mengadap kesesakkan lalulintas yang berlaku. bila malam, suasana lampu nion menerangi kegelapan bilik kami.

sementara nak tunggu waktu solat, aku siap2 gosok baju utk lagi 3 hari sebab lepas ni kami akan betapa kat bilik kebal utk sipakan semua soalan yang disediakan oleh para penggubal. hari petama tak le stress. dah mandi solat dan masa utk tenangkan fikiran supaya saluran otak boleh berfungsi dengan sempurna.

seharian kepenatan, kami rehat awal. dapat panggilan dari rizman mengatakan che liza, salah seorang staff opis aku yg juga officer unit aku dulu berada dalam krtikal di PPUM. aku, kak ida dan rizman segera ke sana. masa tu kol 2 pagi. sedih sangat tgk keadaan dia. doa kami moga dia cepat sembuh dan boleh masuk opis mcm biasa. che liza, terlalu banyak penderitaan mu yang Allah taala turunkan. aku tahu kau kuat untuk mengharunginya... :'(

No comments: