Wednesday, April 7, 2010

amek hati la tu ;')

selamat pagi semua... pagi ni hati saya kembali riang ria sebab semalam encik suami dah pujuk hati saya yang mengada-ngada merajuk dan sentap tak tentu pasal. ada suprise untuk saya semalam, nanti saya kongsi dengan engkorang ye. adakalanya berpekdah jugak sentap lama² ni kan... tapi tgk keadaan la jugak.

pagi ni encik suami belanja saya bekfes sausage mcmuffin hidangan dari mc'd. ahakss... ingat cukup dengan suprise smlm, tapi pagi ni amek ati saya lagi la gamaknye. encik suami, saya ingin buat pengakuan berani mati... dengan ini, saya menghulur seribu kemaafan atas sifat kesewelan saya semalam [dh dpt hadiah baru nak ngaku sewel..hehehe] harap, maaf dari isterimu ini diterima dengan penuh rasa kasih dan sayang.. wah gitu! dan terima kasih juga atas sarapan pagi yang sudah tentu enak sekali. hari² merajuk pun best kalu cam gini kan. encik suami, sumpah saya sayang, cinta dan kasih pada kamu sampai syurga *__*

v

v

v

bukan tak pernah sarapan dgn mc'd sebelum ni tapi kali ni rasa mcm lain sekali. rasa macam zaman bercinta plak rasanya skang ni. dalam hati rasa ada taman pulak... lalala

3 comments:

Anonymous said...

aku pun nak tumpang merajuk leh tak... keh keh keh

Anonymous said...

aku pun nak tumpang merajuk boleh tak... kehkehkeh

ayulicious said...

ANONYMOUS: nk tumpang merajuk ke??? abang ipar sy x layan selain dari isteri tercinta dah tergebus itu......






kakak saya suka merajuk sebab dia nak suruh mr hubby dia beli kan makanan...sebab kakak saya tak boleh makan malam sekarang..tu la asik merajuk je....nyampah tau....