Daisypath Vacation tickers

Wednesday, April 7, 2010

melawat adik ayie

khamis, 1 april 2010, saya terima msg dari kak sue mengatakan adik ayie, adik bongsu dia xcident dan kemungkinan patah kaki. masa tu dah dekat kol 1. terpk plak takkan nak p sepital mlm buta bawa anak² dia. saya terus call tya pasal budak² tu. dia kata abang dan kakak dia letak kat umh maksu [makcik dia] nasib baik maksu dok depan umh dia. adik dia hantar kat kami sebab adik tak biasa sangat kat umh maksu. esoknya saya call, kak sue ckp kaki adik ayie kena masuk besi mcm antena tv. adoi... terus ngilu rasanya. gmbr di atas kak sue mms kat saya. masa tu lom operation lagi. punca kemalangan adalah disebabkan sebuah kereta yang melanggar dari belakang motor yang ditunggang adik ayie bersama kawan dia nak p mkn.
ahad; 4 april
saya bersama encik suami ke hospital serdang untuk melawat adik ayie. dia dah operate masa hari sabtu pagi. bila sampai je saya mcm tak berani nak dekat. giler takut rasanya... kesian la kat dia... dah le kaki mcm tu, bahu plak patah lagi. adoi... udah le tgh belajar. lagi 2 minggu nak exam lak tu. masa kami tiba tu hanya tok baba [bapak kak sue] aje yang ada. kak sue dan lain² lom sampai sebab dorang p klcc dulu bawak adik kak sue yang no 2 tu p jalan sblm dorang balik ke kedah. tak lama tu dorang pun sampai.

yang naju pink tu adik ipar kak sue.yang belakang kak sue tu adik no 2 dia. dorang 3 beradik je. yang duduk tu mak kak sue. tok baba kena jaga 3 beradik tu kat bawak sebab dorang tak dapat masuk. pihak sepital tak bagi sbb ada suspek h1n1 masa tu. kesian dorang, punya la nak sangat tgk pakcu depa...

sampai je kak sue terus suap bubur. punya la lama menunggu bubur. kesian adik ayie... hehehe... sampai skang orang yang langgar tu tak datang jenguk pun. cuma dia tunggu masa kejadian tu sampai ambulan dtg je. siot kan. tak pe... kita tunggu di mahkamah ye.. korang kalu tak berani tgk gmbr kat bawah ni silalah pejam mata. saya upload dlm blog ni sebab ada org nak tgk. pada yang tak sudi, silalah alih pandangan anda ye. uppss... smlm adik ayie dibenarkan balik. tapi still kena wat check up. nampaknye lama le tok baba dan mak tok kat kl.
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ada berani?? tapi skang kaki dia dah bebalut. tak le ngeri sgt nak tgk

No comments: