Friday, April 16, 2010

s.e.m.a.l.a.m

semalam saya seperti meronta², merengek, tegedix² nak makan ikan siakap steam. nak minta mak masak takut mak pun bz. dan malas nak susahkan mak disaat akhir. nak masak sendiri jgn harap la. jadiknye, saya ajak encik suami makan kat kedai yang biasa kami p tu. nah... melantak sampai puas. memang kenyang giler.


rasa mcm nak makan lagi hari ni. kenaper ye????

2 comments:

ctshah said...

kak ena,saje jer wat entry makan.kian siakap steam feberet saya lak tuh..
tu lah,saya pun nak tau gak nape kak ena ngidam tuh?/berisi ker??/:-)

my-niezzareena said...

hahaha... lawak ar kau mariam. kalu betul beisi, akan ku umukan nanti... tunggu!!!!