Daisypath Vacation tickers

Thursday, January 8, 2009

pemergian keluarga terdekat

isnin baru2 ni mak aku ade balik kg
katanya makcik sedara sakit tenat
puncanya darah beku dikepala disebab penyakit darah tinggi
3 hari mak kat kg, semalam ptg mak dah balik kl semula
semalam mak terima panggilan dari kg
mengatakan makcik salmah dah meninggal dunia
innalillah...
aku rasa last aku jumpa dia masa raya thn lepas kot
pemergian dia mmg tak disangka
orangnya baik, peramah, penyayang
aku masih ingat dulu
mmg dia berhajat dan jadikan aku menantu dia
tapi aku dah ade pilihan sendiri
dia kata tak pe la, bukan rezeki dia
tapi setiap kali bila kami jumpa
mesti dia layan aku tip top
suka peluk2 aku, suka belai2 aku
hari ni dia dah kembali ke rahmatullah
kembali ke alam nyata yang kekal abadi
tuhan lebih menyayangi dia
semoga rohnya dicucuri rahmat
dan ditempatkan dikalangan golongan org2 yg beriman
al-fatihah... amin

No comments: