Wednesday, January 7, 2009

pertemuan tak disangka


semalam balik dari kerja
aku ngan hubby ke tesco selayang
hubby nak makan kat sane
tgh aku syok jalan dgn muka selamba + ngantuk
sambil belek2 tudung kat kedai yg berdepan ngan fud kot tu
aku terkejut bila aku ternampak
seseorang bersama family
aku terus terkam orang tu
fulamak... lama siot kami tak jumpa
member sekolah + member blog
iena, mamamiabeauty, mamamiaboutique, mamamiacollection
tu le adres blog dia
wah... wanita bekerjaya skang ni
kat tesco tu kios dia le yang jual brg2 kesihatan
b4 ni org lain, dia plak amek alih
aku ngan member2 opis selalu beli barang kat situ
budak yang jaga kios tu pun dah kenal aku pun
lepas ni dapat le 50% kot.. hehehehe..
masa tu iena ngan mak, ayah, adik dia ieda,
mia anak dia ngan anak buah dia yg kembar tu
lama tak sembang ngan mak n ayah dia
dulu kami berjiran
family aku pun kenal family dia
sembang2 sambil makan
tapi tak lama mane pun sebab dorang pun dah lama kat situ
family dia nak balik sebab dah nak masuk maghrib
tak pe la ek... lepas ni kite jumpa lagi
kau pun selalu ke tesco tu kan
aku pun mmg muka tesco gak
hahaha... sampai ketemu lagik ok
happy dpt jumpa kau semalam
:)