Wednesday, June 10, 2009

hari pertama @ kg

sambungan citer di kampung


setelah penat setengah hari dalam kete, kami tiba di kampung halaman jam 4 pagi. masa lepas makan kat sungai koyan tu, kami yang berada di tempat duduk belakang asyik dibuai mimpi. memang tak sedar ape. tahu2 dah sampai depan umh. lepak dulu sembang ngan makcik aku, pastu terus masuk tido. entah jam berapa aku tak pasti, kak sue kejut aku ajak p kebun. aduh... aku malas sungguh waktu itu. tak daya nak bangun. pulak tu tgh sodap tido, suasana kampung la katakan...

balik dari kebun, kak sue terus syer gambar ngan aku. bila tgk, walamak.... best la plak. tak pe, lain kali aku akan pegi... so, layan la ye gambar2 di bawah ini...

jalan masuk ke kebun
cewah... mentang2 le kete kebal... harus la posing dulu kan... iklan kete sendiri la ni eh.. emm... i selut u la beb

nak tumpang glakmer gak la ni... belasah la cik awe...

yang ni aku tak tahan tgk... aku pantang le kalu nampak sungai ni.. uii... syoknye kalu dapat mandi.. ishh... nyesal beb tak ikut.. kak sue, balik raya ni p tak??? jom arrr

ni tgh wat pe lak ni? basuh kete ker?? emm... bagus la pakai kete beso ni kan... nak kemana pun sonang...

dasyat posing cek kak... happy nampak...

hehehe... ni lagi tak leh blah... dua beradik ni memang kalu posing tak hengat punya. entah ape2 pose la yang dorang buat tu. tapi tabik hormat tu mmg perkara wajib ok... yes sir!! abang plak, ape kali ni. ultraman pulak ker??? ke ben 10?
yang pakai baju kuning tu anak sepupu aku gaks... kami panggil dia kak ja. kira dia sepupu la ngan abang dan yaya. mak kak ja tu kakak pada juki.

ni la kalu dikatakan anak lelaki sorang... kalu ke kebun harus membanting tulang... tolong ape yang patut... bagus anak bapak... suami sapa ni... habaq mai...
ishh.... laki sibuk bersihkan kebun... ekau sodap beposing yooo... bukit mano lak ni... tinggi bona ko??
la... idok la tinggi mano pun... sonang jo nak panjat... posing maut tak hagak.. mengalahkan daki gunung everest...hehehe...
moto sapo lak ni jang oii... ni moto dari golok ko... ekau jangan, nanti polis cari kang baru tau...

mak ai... anak sapo lak ni... hawat jadi lagu tu??? bahaya ni...
kolumpo ni takdo telago... kalu balik kampung jumpo telago jakun la kojap... hehehe... sojuk tu!!

dua gambar ni aku tak tahan... aku suka sangat. pe'el dak yaya mmg takkan habis. layan je la...


tgk anak bulan ko kakak??? ke skodeng apo tu??? aku suka sangat gambar ni. nampak spontan. cemana nak tafsir eh??? ah... apa apa aje la.. janji aku sukoo...

akan bersambung lagik... tunggu!!!

No comments: