Daisypath Vacation tickers

Tuesday, June 23, 2009

sElAmAt HaRi bApA

agak lewat aku masukkan citer ni pada ruangan blog aku disebabkan masa yang tidak mengizinkan. sabtu aku begitu sibuk menguruskan hal umah. petang melawat kazen hubby dimana isterinya baru lepas bersalin. malam hari ke rumah mak makan malam bersama. ahad tengahari aku, hubby dan family kak sue bersantai di sungai hulu tamu, batang kali. bagi aku tidak terlewat untuk mengucapkan selamat hari bapa pada ayahanda tercinta mohd shahri bin yakob. namun ahad pagi tu aku dah wish melalui sms... kredit tak cukup nak wat call :D, sorry ayah... terima kasih atas pengorbananmu, kasih sayangmu, keperihatinanmu dan segalanya dalam membesarkan kami adik beradik. jasamu akan kami kenang hingga ke akhir hayat. we love u! juga untuk bapa mertua di banting, pada pakcik pakcik aku, pada kazen2 aku yang bergelar bapa, pada sahabat2 juga yang bergelar bapa. cian hubby, bila la agaknya nak dapat pangkat tu kan. jadi, pada bapa2 seluruh dunia 'happy fathers day'!!!

No comments: