Tuesday, June 9, 2009

tumpang glakmerrrr

tengahari tadi aku teman member opis aku wahida cari tudung. kami ke cafe tingkat 4. selepas aku balik dari cuti minggu lepas, aku ada dengar yang shafnie ade bukak booth jual tudung. tapi tak berkesempatan nak p tgk. dan hari ni kami berkesempatan plak untuk p servey booth tu. korang mesti tau kan siapa shafnie ni. kalu yang tak tahu, dia x wife ac mizal. b4 ni aku memang selalu nampak dia ulang alik kat opis aku pasal bisnes dia tu, dan pernah singgah kaunter aku bertanyakan sesuatu. tgk life, dia memang cantik orangnya. tinggi... senyum yang mengoda, peramah, pandai bercakap... kira lengkap la sebagai perempuan melayu terakhir. aku suka berinteraksi dengan dia... lembut orangnya. tudung yang dia jual pun cantik2. mcm2 design ade. tapi aku tak beli pun. bukan tak berminat, kalu cukup duit dalam purse memang aku dah sambar dua tiga...hehehe... tapi aku baru je tambah koleksi, nanti hubby bising lak. yang dok ade pun tak pakai lagi.. ;p wahida je yang beli. harga tudung dia pun berbaloi ngan kualiti tudung tu. tapi sampai skang aku dok terbayang 4 jenis tudung yang aku dok usha kat tmpt tu tadi.. hehehe... mula la jari ni gatal nak songlap duit dalam akaun... ya Allah... berilah aku kekuatan untuk tidak menjadi seorang yang tamak dan suka bersikap boros.... huhuhu... (ayat skema)


ni la wahida... manis orangnya.. (puji ade makne) member kepala giler aku.. kalu aku ngan dia bersatu, habeessss lah... kecoh sekampung... aku respek pada shafnie yang tabah mengharungi kehidupan seharian sebagai ibu tunggal. walau ape orang kata pasal dia, hanya dia yang tahu siapa diri dia yang sebenar. pandai cari duit untuk bela nasib anak2. emm... melalut dah aku ni... ok lah.. tu je pun aku nak citer. berkongsi kenangan bersama celebriti... sambung wat kije ;p



No comments: