Thursday, June 25, 2009

. . . . rindu merindu . . . .

hari ni aku cam rindu bangat ngan 3 beradik ni. padahal tiap minggu jumpa dan baru jumpa isnin lepas. mengapakah perasaan ini jadi begini? mungkin sebab aku terlalu sayang akan mereka bertiga ini. dan hari ni aku harap dapat le jumpa diorang sebab kata hubby dia kena OT. so cam biasa, kalu hubby ot aku akan ke umah kak sue... dan siap le, petang ni mesti aku kena balun ngan diorang punya... aiskrim mat kool, jajan kat babu roti dan kena teman diorang p taman. aku tak kesah pun sebab dengan sape lagi aku nak bermanja kalu bukan dengan diorang ni. tiada siapa lagi disisi dikala aku sunyi, hanya mereka pengubat jiwa.. kalu datang pe'el nakal diorang memang aku akan sakit jiwa... hahahaha... perangai budak2 kan... sama la jugak kita kecik2 dulu pun... 'kak sue... tunggu tempat biasa ok!'

No comments: