Friday, November 20, 2009

cinta balqis dan nur kasih

Istana Cinta (OST Cinta Balqis)
Kekaburan alam tika ini terasa
Satu penantian pada suatu ketika
Yang penuh dengan dugaan yang merantaiku
Adakah mampu aku terus mengharungi
Lembah yang berduri kian menusuk hati
Tiada kata yang pasti
Tak ku temui
Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci bersama ke akhir hayatku
Kan ku tunggu
Pencarianku hingga ke sudut dunia
Mengenal kasih yang tiada batasannya
Pengorbananku menanti istana pasti
Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci biarkanlah ku pergi
Menanti pelukanmu
Penyanyi: Eira Syazira
Komposer: Taja Meet Uncle Hussein
Lirik: Arome & Onie

tak sabar, balik ni nak tgk citer ni. citer yang aku tunggu2 dan sanggup tak lepak lama kat kedai mkn semata2 kerana kalian, Eira Syazira, Zamarul Hisham dan Fezrul Khan. mmg mantop lakonan u ollss... aku suka. kisah penderitaan gadis kampung yang berkahwin atas dasar cinta dengan anak majikan yang kaya raya. huh... orang kaya kalu dapat yang sombong memang mcm celaka kan. belagak mengalahkan mati esok kapan ngan kain bersalut emas. aku menci orang sebegini.

kalu aku, aku lagi suka kat fezrul tu.. ahakss.. encem oo kalu tgk live. gugur buah pinggang sebelah. zamarul pun aku suka gak. tak sangka, hubby aku pun layan citer ni. dan pastinya malam ni juga adalah mlm remote tv digenggamanku kerana NUR KASIH.

selamat berhujung minggu semua!!!

5 comments:

ayulicious said...

tp jgn lupe mlm ni kite ada meeting kat umah juki....
sekian mekaceh......

my-niezzareena said...

upss... meeting tergempak gitu. keputusan ditangan aku.. hahahaha

Anonymous said...

kak..bleh x tlg cri kn lgu citer nih?

my-niezzareena said...

sape kamu anonymous? habaq mai nama please.. nak kena tanya pak gugel la nampaknya kalu nak lagu ni

Anonymous said...

layan gaks kew cite CINTA BALQIS tu..??
bes kan...
sedey sgt...nape la byk sgt dugaan dlm percintaan..??