Daisypath Vacation tickers

Tuesday, November 17, 2009

tq kolej melati, tq HEP, tq Uitm HQ

ni hadiah daripada kolej melati, UiTM shah Alam untuk hubby sempena pertukaran dia ke cawangan selayang dan tentunya sebagai penghargai daripada mereka atas perkhidmatan yang hubby berikan selama 4 tahun di kolej melati. dari hubby dapat kerja sampai la dia dapat tukar ke cawangan selayang, dia tak pernah dapat pertukaran ke kolej lain dalam hq uitm shah alam tu. terima kasih banyak2 pada mereka yang bagi hadiah ni. pada pengetua, pengurus asrama serta semua staff kolej melati, hubby cakap kenangan ngan korang akan terus diingati sampai bila-bila. dah tergantung pun frame ni kat umah. cantik....

balik dari cuti raya, hubby dapat call dari hq mengatakan dia dijemput menerima penghargaan dan ada sedikit jamuan. penghargaan tu untuk staff yang bertukar keluar dari hq, yang berenti dan yang pencen. masa hubby dah sampai sane, dia msg aku.. cari la tmpt nak gantung ayat al-quran kat umah, aku dah agak, mesti dapat frame lagi. penuh le dinding umh tu. ni pun tak tergantung lagi. mcm tak de masa je tiap ujung minggu. semenjak dua menjak ni, tiap hari sabtu dan ahad, memanjang je kuar. tak balik banting, kuar p jalan2 bawak si kecik tu. entah bila nak tebuk dinding pun tak tau. kalu aku reti, dah lama aku wat sendiri. masalahnye, frame tu berat.

ha, yang ni siap ada kata2 penghargaan. 'khidmatmu dihargai', ikhlas daripada bahagian hal ehwal pelajar & alumni 2009. kami terima dengan seikhlas hati. terima kasih semua.

No comments: