Wednesday, November 18, 2009

maceh

maceh sepupuku, marzuki. wah... tak sangka kau jalan jauh ingatkan kami. dan tak sangka yang aku cakap nakkan fridge magnet tu kau turuti. xceli, awal bulan ari tu, marzuki mengikuti rombongan opis dia ke macau & HK. wah.. sangat seronok. maceh banyak2 atas pemberian kazut crocs origional from china dan FM dari hk disneyland. aku mmg tgh gile kumpul fm. so pada sesapa yang p maner2 dan teringat akan aku, beli le utk aku fm eh.. cewah...

2 comments:

shyuhaila said...

xde apa pun yg dia beli masa kat sna.tu je yg sempat ktanya..kt kitorg anak beranak pun cuma dpt sorg satu je..xpe nt kalu p mana2 lg kta beli FM kt awk ye...

my-niezzareena said...

maceh le awak. sekurangnya dia ingat kat kita semua kan. dah kira bagus le tu. awk bg tau izan, zana & huda tu. kalu p ronggeng kat memaner, igt blikan fm tau